Vásárlás menete
A termék(ek) megrendelésének menete a Belizonia webáruházban.
A rendelés leadása történhet regisztráció nélkül illetve regisztráció, majd bejelentkezés után.
Regisztrációval történő vásárlásnál jelezze:
„Tudomásul veszem és elfogadom a Regisztrációs hozzájáruló nyilatkozat*-t kis négyzet kipipálásával, és amennyiben szeretne hírlevelet kapni, a „Hírlevélre feliratkozás és Hozzájáruló nyilatkozat hírlevél küldéséhez”-kis négyzetet.
Regisztráció nélküli rendelés esetén a rendelés menete nem követhető!
1. Rendelés menete
A termék kosárba helyezése a termékkártyákon elhelyezett “kosárba” gomb megnyomásával történik.
A termékkártyán megtekinthető a termékleírás és lehetőség van a darabszámot is beállítani.
A “tovább nézelődöm” gombra kattintva folytatható a vásárlási folyamat, illetve a “vásárlás befejezése” gombra kattintva a szállítási és fizetési mód megadásával megrendelhető a kiválasztott termék.
Regisztráció nélküli vásárlás esetén a “vásárlás befejezése” gombra kattintás után lehet megadni a számlázási és szállítási adatokat is.
Amennyiben meghatározott napra kéri a csomagot, a megjegyzés rovatban kérjük, ezt jelezni. Ennek díja bruttó 800.-Ft.
A 12:00-ig leadott rendelések esetén tudjuk vállalni az EXPRESSZ, azaz másnapi szállítást, valamint előre utalás esetén ehhez a végösszegnek is 12:00-ig kell beérkeznie bankszámlánkra. Ennek díja bruttó 800.-Ft.
Szállítási és számlázási adatok megadása után ki kell választani a szállítási és fizetési módot, majd jelezni (a kis négyzet kipipálásával) a
„Tudomásul veszem és elfogadom az Általános Szerződési Feltételek*-et és a rendeléssel járó fizetési kötelezettséget”
„Tudomásul veszem és elfogadom az Adatkezelési nyilatkozat*”-ot.
Amennyiben szeretne hírlevelet kapni jelezze a:
„Hírlevélre feliratkozás és Hozzájáruló nyilatkozat hírlevél küldéséhez” kis négyzet pipálásával.
A “megrendelés jóváhagyása” gombra kattintva történik meg a megrendelés véglegesítése.
2. A megrendelés visszaigazolása
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről vevő e-mail címére. (a freemail-es és citromail-es címekkel probléma adódhat) Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az webáruház illetékes munkatársa felé. Amennyiben a vásárlóhoz ez az email 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Ezután kezdődik meg a rendelés feldolgozása, majd a teljesítése. A megrendelés állapotáról e-mailen küldünk értesítést.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig (Feldolgozás alatt státusz alatt) megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton.
A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a a teljesítés megkezdésének tényéről és a teljesítés várható időtartamáról. Ekkor már nincsen lehetőség a megrendelés következmények nélküli lemondására.
A levélben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén. A megrendelés teljesítésével egy időben a fizetési bizonylat elektronikus úton kerül kiküldésre a vevő által megadott email címre. A Vevő által hibásan megadott adatokért (postacím, hibás e-mail cím) NEM VÁLLALUNK FELELŐSSÉGET! Annak esetleges költségei a Vevőt terhelik.
3. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása, csomagolása, postázása munkanapokon hétfőtől-péntekig 8-16 óráig történik. Természetesen a vásárlók ezen időintervallumon kívül is leadhatják a megrendelést, mely a következő munkanapon kerül feldolgozásra.
4. A megrendelés teljesítése
A megrendelt termékeket 2-5 munkanapon belül házhoz szállítjuk.
Személyes átvételi mód kiválasztása esetén értesítést küldünk az átvétel időpontjáról.
Expressz szállítási mód kiválasztása esetén, a munkanapon 12 óráig leadott rendelések, a következő munkanapon kerülnek kiszállításra.
5. Az adatbeviteli hibák kijavításának lehetőségei
A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „Mennyiség” oszlopban található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd nyomja meg a „Módosítom a darabszámot” gombot.
Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg az „X” „Kiveszem” gombot, majd ezt követően a felugró ablakban az „OK” gombot.
A rendelés során a fogyasztónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére. Amennyiben Ön már a javítani kívánt adatlapon tovább lépett, de még nem véglegesítette a megrendelést, úgy célszerű a böngésző vissza gombjára kattintani (kék nyíl) a kívánt oldal megjelenéséig, ahol már a módosítást el tudja végezni.
Amennyiben az adatok véletlenül hibásan lettek megadva, vagy változtatni szeretne rajta, kérjük lépjen velünk kapcsolatba e-mailen, vagy telefonon: kozpont@belizonia.hu vagy 0620/325-77-05.
Az elérhetőségi adataink a szerződés 1.1 Adatok pontja alatt vagy honlapunkon a „Kapcsolat” menüpontra kattintva is megtekinthető.
Az elektronikus levelet fogadó szolgáltató esetleges technikai problémáiból, továbbá a megrendelő regisztráció során tévesen megadott adatokból eredő hibákért felelősséget nem vállalunk! Annak esetleges költségei a Vevőt terhelik.
6. Szállítási mód
A Vevőnek minden esetben meg kell adnia szállítási adatait. A szállítás területe: Magyarország.
A megrendelt termék kiszállítása az MPL Futárszolgálattal történik.
6.1 Személyes átvétel
Személyes átvételi mód kiválasztása esetén értesítést küldünk az átvétel időpontjáról.
A megrendelt áru visszaigazolás után átvehető személyesen
Cím:
Belizonia.hu Ajándékbolt és Webáruház
2230 Gyömrő Szent István u. 21. fszt.18. ( Centrum Üzletház)
Tel.: +36 29 333 232
Nyitva tartás:
H-P: 9:00 - 17:00-ig
SZO: 9.00-13:00
Tel.: +36 29 333 232
Fizetés: online bankkártyás fizetéssel, előre utalással vagy helyszínen készpénzben.
6.2 Csomag házhoz kézbesítése
Az MPL Futárszolgálat a csomagot a megadott szállítási címre kézbesíti.
Házhoz kézbesített küldemények szállítási költsége: 1590.-Ft
Utánvétes fizetés díja a szállítási díjon felül: 300.-Ft
Amennyiben meghatározott napra vagy 1 napos expressz szállítással kéri a csomagot, a válassza ezt a szállítási módot. Ennek díja +800.-Ft. A munkanapokon 12:00-ig leadott rendelések esetén tudjuk vállalni a másnapi szállítást, valamint előre utalás esetén ehhez a végösszegnek is 12:00-ig kell beérkeznie bankszámlánkra.
A feltüntetett szállítási díjak ÁFÁ-val értendők.
Át nem vett, visszaküldött csomagok újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! Ebben az esetben a szállítási díjon felül a visszaküldött csomag szállítási költsége is felszámításra kerül.
Ha a visszajött csomag előre ki lett fizetve,
a) Vevő kérheti az újbóli kiküldést. Amennyiben nem az MPL hibájából történt a visszakézbesítés, a szállítási díjat újra kiszámlázzuk (1590 Ft), valamint a visszakézbesítés költségét (600 Ft), és az összeg beérkezése után küldjük ki a csomagot.
b) Vevő kérheti, hogy a kifizetett termékek árát térítsük vissza. Ebben az esetben – ha nem az MPL hibájából történt a visszakézbesítés – az átutalt összegből levonjuk a postai kiszállítás (1590.-) és visszakézbesítés költségét (600 Ft), valamint az utalás/visszatérítés díját (egységesen 390 Ft). A fennmaradó összeg kerül visszautalásra.
6.3 Csomagautomata, Posta Pont, Postán maradó
Az MPL Futárszolgálat a csomagot a legördülő menüből kiválasztott címre kézbesíti.
A küldemények szállítási költsége:
- Csomagautomata: 1190.-
Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy az MPL futárszolgálat 2 napig tárolja a csomagot a csomagautomatában.
Az MPL futárszolgálat az átvétel időtartamáról SMS-ben vagy e-mailen értesíti a vevőt. A határidő lejárta után a csomagautomatához legközelebb eső postán kerül a csomag elhelyezésre, ahol 5 munkanapig még átvehető.
Az áthelyezésről szintén értesítést küld az MPL futárszolgálat.
Vevőink érdekében ennél a szállítási módnál meghagytuk az utánvét lehetőségét, ezért kérjük NE hagyja csomagját a postán!
Az MPL csomagautomatánál csak bankkártyás fizetés lehetséges, a postán viszont lehet készpénzzel is fizetni..
- Posta Pont: 1490.-
- Postán maradó: 1490.-
A Posta Pont szállítási mód választása kizárólag előre kifizetéssel lehetséges.
Ez teljesíthető bankkártyával és banki átutalással, aminek kiválasztása a rendelés leadása során lehetséges.
A feltüntetett szállítási díjak ÁFÁ-val értendők.
Ha a visszajött csomag előre ki lett fizetve,
a) Vevő kérheti az újbóli kiküldést. Amennyiben nem az MPL hibájából történt a visszakézbesítés, a szállítási díjat kézbesítési helytől függően újra kiszámlázzuk, valamint a postai visszakézbesítés költségét (600 Ft), és az összeg beérkezése után küldjük ki a csomagot.
b) Vevő kérheti, hogy a kifizetett termékek árát térítsük vissza. Ebben az esetben – ha nem az MPL hibájából történt a visszakézbesítés – a csomag összegének árából levonjuk a az MPL kiszállítás (kézbesítési helytől függő) és visszakézbesítés költségét (600.-Ft), valamint az utalás/visszatérítés díját (egységesen 390 Ft). A fennmaradó összeg kerül visszautalásra.
7. Fizetési módok
7.1 Utánvéttel a csomag átvételekor
A csomag átvételekor a Vevő készpénzben vagy bankkártyával kifizeti a csomag értékét.
Az utánvétes fizetés díja a szállítási díjon (1590.-) felül: 300.-Ft, összesen 1890.-Ft.
7.2 Banki előre utalással
A Vevő előre átutalja az áru értékét és a szállítási díjat Szimo Papír Kft. bankszámlaszámára:
OTP Bank 111742056-21448980
Külföldről utalás esetén IBAN: HU62117420562144898000000000, SWIFT: OTPVHUHB
Kérjük, utaláskor tüntessék fel a rendelésszámot, és a vevő nevét a gyorsabb ügyintézés érdekében.
A csomag, az összeg beérkezését követően kerül kiszállításra.
7.3 Bankkártyás fizetéssel
A Vevő a megrendelés folyamán az OTP SimplePay oldalán keresztül kártyaadatainak megadásával fizet. Amennyiben a fizetés nem sikeres, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!
8. Szállítási határidő
A rendeléstől számítva általában 2-7 munkanap a raktáron lévő termékek esetén. Amennyiben a termék nincs raktáron, akkor a Vevőt erről értesítjük az elérhetőségei egyikén, majd mihamarabb beszerezzük és postázzuk.
Amennyiben meghatározott napra vagy 1 napos expressz szállítással kéri a csomagot, válassza ezt a szállítási módot. Ennek díja + bruttó 800.-Ft. A 12:00-ig leadott rendelések esetén tudjuk vállalni a másnapi szállítást, valamint előre utalás esetén ehhez a végösszegnek is 12:00-ig kell beérkeznie bankszámlánkra. Az időpontra történő szállítás kérését, kérjük a “Megjegyzés” rovatban jelezni napra pontosan.
Postai utánvételnél fontos, hogy a szállítási név (legalább a vezetéknév) fel legyen tüntetve a postaládán és a kapucsengőn (tömbházas kézbesítésnél).
Nem tudjuk eléggé hangsúlyozni mennyire fontos a szállítási és számlázási cím megfelelő gondossággal való kitöltése, élő mobiltelefonszám és e-mail cím megadása, a vevő elérésének lehetősége. Ugyanis ha ezek a mezők hibásan vannak kitöltve, az kellemetlenségeket szülhet, amiért nem tudunk felelősséget vállalni!
A csomagot átvételkor meg kell vizsgálni a csomagolást és amennyiben sérülés tapasztalható rajta, azonnal jelezni kell a postán.
A szállítás folyamán bekövetkezett sérülésért a szállító cég vállal felelősséget. A belizonia.hu ebben az esetben a szállításból eredő károkért nem vállal felelősséget!
9. A honlapon szereplő árak
A belizonia.hu oldalain szereplő árak Magyar Forintban megadott bruttó árak és kizárólag az áru ellenértékét tartalmazzák, tehát nem tartalmazzák a szállítás költségét.
A szállítási költségről előzetesen tájékozódhat a kedves Vevő a 2.3. pont alatt, valamint a sikeres megrendelés esetén a visszaigazoló e-mailben is tájékoztatást küldünk.
Már leadott megrendelésekre a leadás pillanatában érvényes árak érvényesek.
A belizonia.hu fenntartja a jogot az árváltoztatásra.
Webáruházunkban nincsenek 0.-Ft értékű termékek. Amennyiben ilyen előfordul, az programhiba eredménye.
10. Rendelkezésre állás
A megrendeléseket a raktárban rendelkezésre állásnak megfelelően teljesítjük. Amennyiben a kívánt áru nem érhető el raktáron, a belizonia.hu vállalja, hogy Vevőt 2 napon belül e-mailben, vagy telefonon értesíti a szállítás határidejéről.
A belizonia.hu mindent megtesz annak érdekében, hogy a honlapon feltüntetett szállítási határidőket betartsa. Mindazonáltal nem tudjuk a felelősséget vállalni a szállítás során történő, a szállítási szerződésen kívül álló harmadik fél által, vagy egy előre nem látható és kivédhetetlen ok által okozott késedelemnek, illetve a csomag elvesztésének következményeiért. Ha a csomag nem érkezik meg a megadott időn belül, jelezni kell nekünk e-mailben és ekkor a belizonia.hu vizsgálatot indít a futárszolgálatnál a körülmények tisztázására, ami több napot is igénybe vehet. Ez idő alatt semminemű visszatérítés, illetve visszaküldés nem lehetséges. A csomag kézhezvételekor ajánlatos leellenőrizni, hogy a kiszállított áru pontosan megegyezik-e a megrendelt áruval.
Ha a kézhez vett áru nem egyezne meg a megrendelt termékkel, akkor az ügyfélszolgálatunkon haladéktalanul jelezni kell. Telefonon hétfőtől –péntekig 9.00-17.00 óráig: +36 29 333 232 vagy e-mailen: kozpont@belizonia.hu címen.
11. Fizetés
A fizetés a termék(ek) átvételekor, banki előre utalással, vagy bankkártyás fizetéssel történik, amely lehetőségét a megrendelési folyamat közben lehet kiválasztani.
A fizetés ellenértéke kizárólag az e-mailben visszaigazolt összeg lehet. A megrendelés teljesítésével egy időben a fizetési bizonylat elektronikus úton kerül kiküldésre, a vevő által megadott email címre.
12. Reklamáció és sérült termékek kezelése
Amennyiben a megrendelt termék sérülten/törötten érkezik meg Önhöz, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségünk bármelyikén. Kérjük, hogy a sérült termékről készítsen fotót és juttassa el hozzánk a kozpont@belizonia.hu e-mail címre, hogy reklamációját kezelni tudjuk. Amint a kért dokumentum beérkezett hozzánk és amennyiben van még raktáron a megrendelt termékből, azt újból kiküldjük. Ha ez a termék elfogyott vagy nem tudjuk már beszerezni, úgy a kifizetett vételárat visszautaljuk a Vevő bankszámlaszámára.
13. Elállási jog
Ha a szerződés megkötésére a Vevő tett ajánlatot, a Vevőt a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.
A Vevő a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben az Szimo Papír Kft. köteles a Vevő által kifizetett termék árát haladéktalanul, de legkésőbb a Vevőelállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni.
13.1 Az elállási jog hiányáról szóló előzetes tájékoztatás
Amennyiben az Eladó az elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget, úgy az elállási vagy felmondási idő 12 hónappal meghosszabbodik. Ha az Eladó a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra vagy felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.
13.2 Elállási jog gyakorlásának a menete
A Vevő a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Amennyiben a Vevő élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot Opovszki Lívia egyéni vállalkozó elérhetőségeinek egyikére elküldeni:
Postázási cím: 2230 Gyömrő Szent István u. 21. fszt.18. ( Centrum Üzletház)
Email cím: kozpont@belizonia.hu
Ebből a célból a Vevő felhasználhatja az elállási nyilatkozat-mintát is, amely innen tölthető le: Elállási nyilatkozat minta (pdf). Vevő határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét vesszük figyelembe.
A Vevő elállás esetén köteles a megrendelt terméket Opovszki Lívia egyéni vállalkozó telephely címére (2230 Gyömrő Szent István u. 21. fszt.18. ( Centrum Üzletház) késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül).
A Megrendelő/Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket A Vevőt ezen felül egyéb költség nem terheli.
Szimo Papír Kft. azonban nem köteles a Vevő részére megtéríteni azon többletköltségeket, amely az Eladó által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. Az Eladó jogosult a Vevő által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vevő nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.
Az Eladó visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vevő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. A Vevő csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
A Vevőt terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.
Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darabnak kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vevő az elállási joggal.
14. Át nem vett megrendelések
A Belizonia webáruház tájékoztatja a Vásárlót, hogy amennyiben a megrendelt terméket – anélkül, hogy jogszabály alapján fennálló elállási szándékát közölné – nem veszi át, úgy azzal szerződésszegést követ el.
A Vásárló jelen ÁSZF rendelkezéseinek elfogadásával tudomásul veszi, hogy a Belizonia webáruház jogosult vele szemben érvényesíteni a Vásárló szerződésszegése következtében felmerült költségeket (pl. szállítási, csomagolási, fuvarozási, tárolási vagy egyéb felmerülő költség), nem-jogi (díjbekérő, fizetési felszólítás, ügyvédi levél) vagy jogi (fizetési meghagyás, végrehajtás) úton is, ahol a jogalap szerződésszegési kötbér.
2025.01.06.